
Karbantartási szoftver
Karbantartási szoftver
A Megbízó és Vállalkozó közös érdeke a problémamentes teljes körű (műszaki és gondnoki) üzemeltetés megoldása. Ennek érdekében a KRAFT FM Kft. egy üzemeltetési és karbantartási szoftver alkalmazását használja az üzemeltetések során. Ezen korszerű karbantartási szoftver elősegíti az épületek működőképességét, a műszaki berendezések, a létesítmények értékének céltudatos megőrzését és a következetes költségcsökkentést.
Egy üzemeltetési és karbantartási szoftver alkalmazása során a Megbízó és a Vállalkozó elvárásai és igényei egymástól ugyan eltérőek, végeredményben azonban a különböző elvárások egymást kiegészítve mégiscsak egységes és egymástól el nem választható rendszert alkotnak.
Megrendelői igények:
- Független, teljes körű ellenőrzési lehetőség
- Költségek kezelése
- Nyitott rendszer (korlátlan megrendelői hozzáférhetőség)
- On-line, WEB alapú hozzáférés
- Magyar nyelv
- Adatok biztonsága
- Munkafolyamatok napi követése
- Berendezések és rendszerek élettörténete
- Archiválási lehetőség
- Riportok kezelhetősége
- Áttekinthető, könnyen kezelhető rendszer
Felhasználói igények:
- munkafolyamat automatizálás és kontroll
- helyi munkafolyamatok ellenőrzése, kiértékelése
- karbantartási ütemterv automatizálása
- bizonylatolási lehetőség
- költségek kezelése
- munkaerő-gazdálkodás
- raktári készletgazdálkodás
- gazdaságos tervezési lehetőségek
- számlázási pontatlanság kiküszöbölése
- központi adatbázis lehetősége
- rendszer-kompatibilitás
- Megrendelővel történő kommunikáció
A szoftver a karbantartás, az üzemeltetés irányításához hangolva a műszaki és infrastrukturális eszközgazdálkodás, illetve a létesítménygazdálkodás teljes körű költségtakarékos és korszerű megoldását kínálja. A szoftver segítségével optimalizálhatók a tervezett folyamatok és realizálhatók az elvárt eredmények.
A karbantartási rendszer átfogó funkcionalitása támogatja a teljes üzemeltetési folyamat tervezését, követését és kiértékelését. Az integrált erőforrás menedzsment és anyaggazdálkodás a mindenkori aktuális állapotról ad áttekintést, és elősegíti a rendelkezésre álló munkaerő jobb kihasználását.
A karbantartási rendszer kapcsolatot teremt az eszköznyilvántartás, az épület és létesítmény struktúra, valamint a műszaki karbantartási struktúra között. Ily módon az összefüggések világosan és áttekinthetően jelennek meg akár grafikus formában is, ezzel is elősegítve a szükséges adatok még gyorsabb elérését, illetve értelmezését.
A karbantartási munkasablonok és feladatlisták tetszőleges struktúrában alakíthatók ki, amely később a rendszer használata közben is szabadon módosítható. Az így kialakuló törzsadattár minden adatot képes tárolni, amely egy átfogó üzemeltetési kézikönyvben valamennyi felhasználó számára elérhető. A karbantartási rendszer segítséget nyújt a beszállítók, alvállalkozók nyilvántartásában, az alvállalkozókhoz kapcsolódó költségek tervezésében, ütemezésében.
A karbantartási rendszer előnyei:
- A rendszer karbantartása, irányítása és ellenőrzése következtében a műszaki berendezések, létesítmények hatékonyabban kihasználhatók
- Az üzemi folyamatok gazdaságos előkészítése
- Az üzemzavarok megelőzhetők, illetve előfordulásuk csökkenthető, az eseti meghibásodások gyorsan és hatékonyan elháríthatók
- A meglévő erőforrások gyorsabban és rugalmasabban felhasználhatók, a karbantartási részleg munkája hatékonyabban megszervezhető
- Alacsonyabb készletezési költségek
- A mindenkori helyzetet tükröző jelentések folyamatos lekérdezhetősége
- A közép- és hosszú távú tervezéshez szükséges adatok közvetlenül kiértékelhetők
- Berendezésekre lebontott faszerkezet