Céginformáció

A Kraft-FM Kft-t a megalapítása óta a dinamikus növekedés jellemezi, ami a piacon elnyert nagy volumenű projekteknek, a tulajdonosunk általi felvásárlásoknak, valamint szakembereink hozzáadott értékének köszönhető.
Sikeres akvizíciókkal, globális facility management cégek magyarországi partnerévé válva mára több különböző vállalati kultúrát és know-how-t ötvöző, integrált szolgáltatóvá fejlődtünk.
Ügyfélportfóliónkban jelentős szerepet töltenek be az ipari létesítményekre, irodaházakra, oktatási intézményekre és kereskedelmi egységekre szóló megbízások.
A Kraft FM Kft. a Kraft Csoport részeként egy rendkívül tőkeerős vállalat, amelynek nagy múltú műszaki szaktudása és széleskörű megoldási palettája alapján állíthatjuk: „Az integrált üzemeltetés a gyökereinkben van.

Értékesítési igazgató (FM)

Cégünk az alábbi pozícióba keres munkatársat: 

Feladatok

  • Közbeszerzési és magánpiaci beszerzési eljárások, ajánlatkérések figyelemmel kísérése és kezelése
  • Helyszínbejárásokon való aktív részvétel, kockázat- felmérés, elemzés és értékelés elkészítésében együttműködés a projektvezető munkatársakkal
  • (Ár)árajánlatok, díjkalkulációk, elkészítésének felügylete, ellenőrzése, a támogató funkciók közreműködésével
  • Üzletfejlesztési és értékesítési célok elérése, ügyfélkör bővítése
  • Kulcsfontosságú ügyfelek kezelése, tárgyalások vezetése, partnerségek fejlesztése
  • Piaci trendek és versenytársak elemzése, új növekedési lehetőségek feltérképezése
  • A szolgáltatási kör, és a potenciális ügyfélportfólió bővítési lehetőségeinek folyamatos generálása
  • A teljesítménymutatók, célkitűzések kiírása a sales & marketing csapat számára, havi riportálás a KPI-okról az ügyvezetés felé
  • Az értékesítési és marketing stratégia kidolgozása és végrehajtása a vállalat üzleti céljainak elérése érdekében
  • A csapatba tartozó kollegák munkájának felügyelete, menedzselése, kontrollja
  • Havi adatszolgáltatások, belső riportálás

Elvárások

  • Befejezett, felsőfokú kereskedelmi és/VAGY közgazdasági és/VAGY műszaki végzettség (BSc/MSc/MBA)
  • 5+ év releváns projekt értékesítési és vezetői tapasztalat a kivitelezési, vagy létesítménygazdálkodási, vagy karbantartási szektorban
  • Tárgyalóképes angol nyelvtudás (szóban-írásban)
  • MS-office csomag gyakorlati ismerete és magabiztos alkalmazása
  • Eredményorientált attitűd, mérvadó rutin a munkatárs-menedzsmentben
  • Stratégiai gondolkodás, üzletfejlesztési szemlélet, kiterjedt tapasztalat piaci elemzésben
  • Önálló, precíz munkavégzési készség, gyors gondolkodásmód és konstruktív problémamegoldó képesség
  • Rugalmas, kooperatív, proaktív, rendszerszemléletű személyiség

Előnyt jelent

  • Nemzetközi FM piaci körülmények és üzleti trendek ismerete
  • Jártasság a pénzügyi előrejelzésben, elemzésben és költségvetés kezelésében
  • Kommunikációképes német nyelvtudás (szóban-írásban)

Amit kínálunk

  • Együttműködő, támogató csapat, multinacionális jellegű, megbízható háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet (a Göncz Árpád Városközpont közelében, jól megközelíthetően)
  • Stabil munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
  • Kötetlen munkarend (otthoni munkavégzés lehetőségével)
  • Egyedülálló szakmai fejlődési lehetőség (pl.: továbbképzések, tréningek)
  • Versenyképes kompenzációs csomag (TÉR alapú premizálás, szolgálati gépjármű-garázshasználattal, céges notebook, mobiltelefon)
  • Rövidlejáratú, kamatmentes munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Well-being szolgáltatások a székhelyen:
    • Irodaépületi konditerem és szauna kedvezményes költségű használata
    • 10%-os engedmény a helyi éttermi fogyasztás végösszegéből (menüzési lehetőség jutányos áron)
    • Korlátlan kávé (Lavazza)-, tea-, limonádé, szóda fogyasztási alternatívák – térítésmentesen
    • Ingyenes cipőtisztítási lehetőség
    • Díjtalan biciklitárolási opció

A fentiek alapján, ha úgy gondolja szívesen csatlakozna szakmai Csapatunkhoz, akkor kíváncsian várjuk a szakmai pályázatát a fizetési igény megjelölésével magyar és angol nyelven!

Jelentkezés