» Állásajánlatok » Flottamenedzser
Több mint egy munka
A Kraft Cégcsoport, dinamikus növekedéssel és folyamatos fejlődéssel, ipari megoldásokat nyújtó vezető magyar és nemzetközi telephellyel is rendelkező vállalatcsoport, amely a sikeres globális tendereiről és értékteremtő beruházásairól is közismert.
Magyarország egyik legnagyobb ipari szolgáltatójaként, több mint 50 szolgáltatással állunk partnereink rendelkezésére az épületgépészet, energetika és üzemeltetés felelősségi körökben.
Fő tevékenységei területeink:
- Komplett energetikai rendszerek és EPC szolgáltatás az ipari - erőművi szektorban
- Indusztriális tervezés, építés, karbantartás, és bontás
- Komplex létesítményüzemeltetés változatos szegmensekben
- Épületgépészeti fit-out és generálkivitelezés
- Teljeskörű EPC tevékenység Hollandiában és Belgiumban
Cégünk, a kooperatív munkaközösségébe keres, szakképzett és tapasztalt:
Flottamenedzser
munkatársat
Fő feladatok és felelősségek
- A Kraft Cégcsoport flottájához tartozó személygépjárművek üzemeltetési és karbantartási folyamatainak koordinálása és ellenőrzése
- Gépjárművek beszerzésének menedzselése lízing és/vagy vásárlás esetén
- Teljes körű szerződéses és garanciális ügyintézés a flottakezelésben lévő gépjárművekre
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és szervizekkel a járműflotta üzemeltetése és karbantartása során
- A belső megrendelői igények felmérése, feldolgozása, a határidőben történő kiszolgálás megszervezése
- Céges személygépkocsi parkolóhelyek, és üzemanyag kártyák kezelése, gumiabroncs menedzsment
- Csereautók kezelése és szervezése
- Járműflotta költségvetésének és költségeinek nyomon követése, adatriportálás, flottanyilvántartási dokumentáció vezetése
- Flottakezelési folyamatok és szabályok fejlesztése és frissítése, költségoptimalizálási javaslattétel
Szükséges szakmai kompetenciák
- Minimum középfokú végzettség, (előny: közlekedési-, logisztikai-, vagy üzleti terület)
- Legalább 5+ év releváns flottakezelésben/járműüzemeltetésben, lízingkezelésben szerzett tapasztalat
- MS-Office programcsomag gyakorlati-, és magabiztos alkalmazása
- Önálló, precíz munkavégzési affinitás, hatékony szervező-, és konstruktív problémamegoldó képesség
- Rugalmas, kooperatív, proaktív, kollegiális személyiség
- Üzleti, eredményorientált, projektmenedzseri attitűd
- Asszertív kommunikációs készség
Előny a pozíció betöltéséhez
- FM szektorjártasság
- Flottakezelő szoftverismeret
- Vállalatirányítási rendszergyakorlat (pl.: SAP)
- Kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban-írásban)
- Dokumentum-kezelő rendszerben való -adminisztratív- hozzáértés
A hatékony, közös munkához a Cégcsoport az alábbiakat biztosítja:
- Együttműködő, támogató csapat, multinacionális jellegű, megbízható háttér
- Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
- Stabil munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
- Rugalmas munkarend (otthoni munkavégzés lehetőségével)
- Egyedülálló szakmai fejlődési lehetőség (pl.: továbbképzések, tréningek)
- Versenyképes kompenzációs csomag (TÉR alapú premizálás, szolgálati gépjármű-garázshasználattal, céges notebook, mobiltelefon)
- Belső ajánlási rendszer, díjazás fejében
- Rövidlejáratú, kamatmentes munkahelyi kölcsön lehetősége
- Well-being szolgáltatások a székhelyen:
- Irodaépületi konditerem és szauna kedvezményes költségű használata
- 10%-os engedmény a helyi éttermi fogyasztás végösszegéből (menüzési lehetőség jutányos áron)
- Korlátlan kávé (Lavazza)-, tea-, limonádé, szóda fogyasztási alternatívák – térítésmentesen
- Ingyenes cipőtisztítási lehetőség
- Díjtalan biciklitárolási opció
A munkatevékenység helyszíne:
A Göncz Árpád Városközpont közelében, jól megközelíthető irodaházi környezetben
A fentiek alapján, ha úgy gondolja szívesen csatlakozna szakmai Csapatunkhoz, akkor kíváncsian várjuk a szakmai pályázatát a fizetési igény megjelölésével magyar nyelven!