A Kraft Cégcsoport, dinamikus növekedéssel és folyamatos fejlődéssel, ipari megoldásokat nyújtó vezető magyar és nemzetközi telephellyel is rendelkező vállalatcsoport, amely a sikeres globális tendereiről és értékteremtő beruházásairól is közismert.

Magyarország egyik legnagyobb ipari szolgáltatójaként, több mint 50 szolgáltatással állunk partnereink rendelkezésére az épületgépészet, energetika és üzemeltetés felelősségi körökben.

Fő tevékenységei területeink:

  • Komplett energetikai rendszerek és EPC szolgáltatás az ipari - erőművi szektorban
  • Indusztriális tervezés, építés, karbantartás, és bontás
  • Komplex létesítményüzemeltetés változatos szegmensekben
  • Épületgépészeti fit-out és generálkivitelezés
  • Teljeskörű EPC tevékenység Hollandiában és Belgiumban

 

Cégünk, a kooperatív munkaközösségébe keres, szakképzett és tapasztalt:

 

Flottamenedzser

munkatársat

Fő feladatok és felelősségek

  • A Kraft Cégcsoport flottájához tartozó személygépjárművek üzemeltetési és karbantartási folyamatainak koordinálása és ellenőrzése
  • Gépjárművek beszerzésének menedzselése lízing és/vagy vásárlás esetén
  • Teljes körű szerződéses és garanciális ügyintézés a flottakezelésben lévő gépjárművekre
  • Kapcsolattartás a beszállítókkal és szervizekkel a járműflotta üzemeltetése és karbantartása során
  • A belső megrendelői igények felmérése, feldolgozása, a határidőben történő kiszolgálás megszervezése
  • Céges személygépkocsi parkolóhelyek, és üzemanyag kártyák kezelése, gumiabroncs menedzsment
  • Csereautók kezelése és szervezése
  • Járműflotta költségvetésének és költségeinek nyomon követése, adatriportálás, flottanyilvántartási dokumentáció vezetése
  • Flottakezelési folyamatok és szabályok fejlesztése és frissítése, költségoptimalizálási javaslattétel

 

Szükséges szakmai kompetenciák

  • Minimum középfokú végzettség, (előny: közlekedési-, logisztikai-, vagy üzleti terület)
  • Legalább 5+ év releváns flottakezelésben/járműüzemeltetésben, lízingkezelésben szerzett tapasztalat
  • MS-Office programcsomag gyakorlati-, és magabiztos alkalmazása
  • Önálló, precíz munkavégzési affinitás, hatékony szervező-, és konstruktív problémamegoldó képesség
  • Rugalmas, kooperatív, proaktív, kollegiális személyiség
  • Üzleti, eredményorientált, projektmenedzseri attitűd
  • Asszertív kommunikációs készség

 

Előny a pozíció betöltéséhez

  • FM szektorjártasság
  • Flottakezelő szoftverismeret
  • Vállalatirányítási rendszergyakorlat (pl.: SAP)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás (szóban-írásban)
  • Dokumentum-kezelő rendszerben való -adminisztratív- hozzáértés

A hatékony, közös munkához a Cégcsoport az alábbiakat biztosítja:

  • Együttműködő, támogató csapat, multinacionális jellegű, megbízható háttér
  • Teljesen megújult, modern, világos, munkavállaló-barát irodai környezet
  • Stabil munkaviszony, hosszú távú munkalehetőség
  • Rugalmas munkarend (otthoni munkavégzés lehetőségével)
  • Egyedülálló szakmai fejlődési lehetőség (pl.: továbbképzések, tréningek)
  • Versenyképes kompenzációs csomag (TÉR alapú premizálás, szolgálati gépjármű-garázshasználattal, céges notebook, mobiltelefon)
  • Belső ajánlási rendszer, díjazás fejében
  • Rövidlejáratú, kamatmentes munkahelyi kölcsön lehetősége
  • Well-being szolgáltatások a székhelyen:
    • Irodaépületi konditerem és szauna kedvezményes költségű használata
    • 10%-os engedmény a helyi éttermi fogyasztás végösszegéből (menüzési lehetőség jutányos áron)
    • Korlátlan kávé (Lavazza)-, tea-, limonádé, szóda fogyasztási alternatívák – térítésmentesen
    • Ingyenes cipőtisztítási lehetőség
    • Díjtalan biciklitárolási opció

 

A munkatevékenység helyszíne:

A Göncz Árpád Városközpont közelében, jól megközelíthető irodaházi környezetben

 

A fentiek alapján, ha úgy gondolja szívesen csatlakozna szakmai Csapatunkhoz, akkor kíváncsian várjuk a szakmai pályázatát a fizetési igény megjelölésével magyar nyelven!

Jelentkezés